Neråt :)

52,9 kg

Jag blir tunnare och tunnare. Mina små skinnyshorts sitter nästan helt perfekt nu, pyttelite fett som väller över kanten. Det ser så fult och äckligt ut! Fattar inte hur vissa tjejer kan ha det så och samtidigt ha ett kort linne eller en liten tröja så man verkligen ser ALLT fett som rinner över?! Banta eller köp större byxor för fan!

Jag kan knäppa mina skinnyjeans nu också. Jag är inte säker på om jag någonsin har kunnat göra det. Dock väller lite fett över i de här också men det kan ju döljas med ett STORT baggylinne eller tröja. Men det bästa är ju att bli av med allt fett istället ;)

Och de trycker så skönt på höftbenen! Alltså, jag fattar inte att jag kan knäppa dem! Storlek 25 :S Det låter så litet..

4 kommentarer:

illusion sa...

Ingen aning, typ så länge jag har möjlighet. :)

Thinspo sa...

Åh vad roligt!!! Gud storlek 25 är ju ingenting! Vad peppad jag blir! Jag ska också lyckas!

jo sa...

helt underbart, vad glad jag blir för din skull!!

jenna sa...

åh vad kul för dig!=D <3

Skicka en kommentar