Imorgon

Vaknade halv elva idag.. :S Annars brukar jag vakna mellan 9-10, vill inte ligga och dra mig för länge, även om jag kan. För några månader sen vaknade jag typ alltid 11-12, och när jag började vakna efter klockan tolv så bestämde jag mig för att vända tillbaka dygnet. När man vaknar tidigt så känns dagen så lång :)

Imorgon skall jag upp tidigt också, har riskutbildning klockan 9... Det är en ny kurs man måste ta för att ta körkort. Innan var det ju bara halkbanan som var riskutbildningen, nu har de delat upp det i halkbanan och "riskettan" som min lärare kallar det. Vet faktiskt egentligen inte vad vi skall göra imorgon. :S Det kommer ta typ 4 timmar iaf.. Suck, hoppas det är rökpauser iaf, annars blir jag tokig :P

Sen efter utbildningen har jag tänkt att gå på stan och kolla på mobiltelefoner. Har haft min i snart tre år och den börjar ge upp... Det tycker jag är ganska dåligt, mer än 3 år borde ju en mobil hålla. Fast iofs så är väl 3 år ganska länge i mobilsammanhang, känns som att alla andra byter mobil hela tiden. Det jobbiga är att det måste vara en Nokia och jag måste kunna skriva sms bekvämt med den.. Mina monsterklor brukar vara ivägen för det :P Egentligen har jag inte råd med ny mobil, så det är tur att jag har snälla föräldrar och en snäll mormor :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar