Tråkig kväll?

Så.... Sitter man här ensam igen. Brosan bara stack, till P. Precis som han gjorde igår. Visst, ni två kan ju ha kul tillsammans om ni vill, skit i mig bara. Jag kan sitta här. Ensam. Ha tråkigt. Jag är van...

1115,3 kcal nu... Tänker inte äta något mer ikväll. Vägrar att äta något mer. Tänker plugga, chatta med älsklingen och se på serier och inte tänka på mat.

Jag har ett asstort blåmärke på mitt lår som jag inte har någon aning om vad det kommer ifrån :S Eftersom att jag är lite hypokondrisk så är leukemi det första jag tänker på, men jag har inga andra symptom av det :P Det konstiga är att jag känner en liten knöl vid blåmärket, men antagligen är det väl bara en samling blodplättar eller en svullen lymfknuta. Skall försöka att inte tänka på det, blir bara nojig då ^^

Nu skall jag duscha och slappna av en stund :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar