På väg mot fail?

Hur svårt är valet? Havregrynsgröt på 70 kalorier eller flingor på 324 kalorier? Varför är jag då så dum att jag äter flingor? Och idag är hela familjen hemma, så det blir mat tillsammans med dem. Blir säkert både lunch och middag... Fan, jag kommer hamna över 1000 idag :( Har lyckats i 19 dagar nu, vill inte bryta det. Kommer försöka att äta så lite som det bara går och hoppas att jag inte överskrider 1000 med så många kalorier..

Vågen visade samma idag, imorgon blir det nog plus.. När helgen är slut och föräldrarna är tillbaka på sina jobb tänker jag ta tag i träningen ordentligt. Jag har skrivit ihop ett dokument med alla övningar jag har hittat som jag kan göra hemma med de få redskap jag har. 77 stycken! o.O Men många är nog ganska liknande, så jag skall testa dem och rensa bort lite, sen skall jag göra ett schema med övningarna så jag får lite rutin i det.

Nu tänker jag lägga mig i solen med en bok :)

Gårdagens kcalintag: 953

0 kommentarer:

Skicka en kommentar