Godnatt

Jag har tränat 40 minuter idag, det skulle ha blivit 1 timme och en promenad. Blev övningskörning istället så det är väl inte helt negativt. Vill ju hellre ha körkortet nu än att bli smal nu. Smal kan jag bli när jag vill, körkortet är det lite värre med. Men det blev ingen teori idag, så får bli mer imorgon.

Imorgon jobbar brosan och föräldrarna sticker till stugan, så jag har huset för mig själv :) Skall se till att träna och undvika mat ^^ Jag gillar att vara ensam hemma, känner mig så fri då. Kan göra vad jag vill.

Känner mig deppig :/ Blir det inte minus på vågen imorgon så vet jag inte vad jag gör. Jag kommer bryta ihop. Men det borde bli minus...

Tänkte lägga mig och kolla på Weeds nu, tredje avsnittet på första säsongen :) Började kolla nyss på det, vet inte riktigt vad jag skall tycka. Men jag tror att det är en sån serie som måste få komma igång lite :)

1 kommentarer:

Thinspo sa...

Tack för din kommentar, den värmde. Just nu är det riktigt riktigt tufft, framför allt eftersom jag inte vet vad jag gjort för fel.

Jag ska försöka hålla huvudet högt, men just nu orkar jag knappt lyfta det ur sängen, ännu mindre pallra mig iväg till jobbet.

Skicka en kommentar