Naturdiet

Köpte naturdiet smoothie idag föresten, jag har kollat på dem innan men över 20 spänn för en sån liten förpackning är mer än vad mina föräldrar skulle vilja lägga ut (det suuuuger att vara fattig). Men idag hittade jag ett erbjudande på Willys, ta 2 Orange & Banana för 20 kronor :) Kommer nog testa en imorgon, beror lite på vad brosan gör till middag och när. Förhoppningsvis så gör han något jag inte tycker om och äter inne på sitt rum :)

Pappa jobbar dagtid nästa veckan med så han kommer inte hem förens på eftermiddagen och mamma åker ganska långt imorgon i jobbet och är inte hemma förens på kvällen. Så när brosan sticker till gymmet så får jag vara helt ensam i några timmar! Älskar att vara ensam hemma, kunna ha hur hög musik jag vill och kunna dansa och träna utan att störa någon :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar