Övningskört och järnbrist?

Tänkte börja med att redovisa allt jag ätit under dagen, här i bloggen. Inte bara skriva lite löst var jag har ätit och hur mycket jag kommit upp i, tänker skriva varenda grej jag har svalt! Blir lite pepp för mig ^^ Kommer ett inlägg med det sen.

Låg ute i solen i typ 2 timmar. Sen slutade pappa jobbet så självklart börjar det småregna ^^ Så har suttit vid och spelat Sims 3 :) Sen har jag övningskört lite, åkte ner till mormor, sen ringde P och hade missat både buss och tåg till sitt jobb, så jag körde ut och hämtade honom :)

Känner mig lite konstig i kropp. Inte riktigt yr men vet inte hur jag bättre skall beskriva känslan. Är inte darrig men något liknande. Lite lätt hjärtklappning och andningen känns skum. Halsen känns typ bedövad/kallt :S Misstänker att det är järnbrist, har ju precis haft mens och symptomen verkar stämma för det. Det går nog snart över ^^

1 kommentarer:

illusion sa...

Sims 3! :D:D:D Visst äger det?

Skicka en kommentar