Zoooombiiiiiiie

Jag har inte känt mig bra idag. Har inte lust att göra något, glor bara på Weeds. Äter. Kommer iofs inte att komma över 1000 kalorier, men det känns så otroligt korkat att äta när man inte är hungrig. Har inte ätit något direkt onödigt, fast har spottat en massa choklad och pepparkakor. Det känns som att jag håller på att ramla ner i en ätarperiod.. :( Men jag tänker inte falla dit, jag tänker vara starkt. Mer regler, mer rutin!

Imorgon blir det som sagt ner till körskolan och sen stan. Åker med mamma ner, så kommer vara på stan vid 8. *jippi* :/ Men jag skall ladda mp3-spelaren, och sen blir det en timmes promenad. Tänker inte sätta mig och plugga på körskolan INNAN kursen, möjligtvis efter jag har kollat på mobiltelefoner.

Känner för att träffa honom imorgon. Bara snacka en stund och ta en cigg. Men det kommer inte bli av. Ända anledningen till att jag vill träffa honom är antagligen för att jag skulle behöva det just nu, han kan i princip alltid få mig glad... Men om jag behöver det nu, vad är poängen med att träffas imorgon?

Funderar på att skriva till älsklingen men vet inte om jag vill prata med honom nu. Känner mig så tom. Behöver någon som kan få mig att skratta. Det kan han iofs lyckas med, det är inte det. Brukar aldrig bli så på msn bara och speciellt inte när jag är på det här zombiehumöret. Weeds får mig iofs att skratta. Dock inte på samma sätt som han får mig att skratta. Fan vad sämst jag känner mig, jag borde inte tänka så. Men men, det är bara en tanke. Det är inte verkligheten. It's all in my head.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar