Saknad

Jag saknar någon så fruktansvärt mycket.. Någon som jag inte borde sakna.. Som jag inte får sakna.. :( Och det underlättar ju inte när man konstant blir påmind om honom helt plötsligt. Folk som har träffat honom. Som har pratat med honom. Som pratar om honom. Ångrar att jag inte träffade P på stan, då hade jag fått träffa honom idag. Vill träffa honom. Och jag vet att jag kommer att få träffa honom lite då och då. Men inte på det sättet jag längtar efter. Fan, borde inte tänka så här... Dumma saknad!

2 kommentarer:

Ne sa...

Åh, gumman :( Ibland är allt bara jobbigt, men det blir bättre! Försök ta hand om dig själv så mycket som möjligt, fokusera bara på dig själv! Ta en promenad med skön och peppande musik, lägg dig i badkaret och läs en bra tidning/bok, rita/sy/pyssla/skriv - försök tänka på något annat.

Hoppas det blir bättre med allt snart <3
Kram!

Miss X sa...

Usch vad tråkigt att du känner så! Jag hatar den pressen när man känner att man måste åstadkomma något viktigt och bra, men man bara gör det inte.
Har inget bättre råd än att ta tag i skiten, och efteråt kommer det vara en sten som lyft från ditt bröst! tro mig!
Kolla studera.nu på kurser, utbildningar? Om du behöver läsa upp betyg kan du ju skriva in dig på det?
Stäng av datorn typ 2 timmar varje kväll då du läser till körkortet intensivt! Gör en kopp thé och lite äpple med kanel så blir det (nästan) mysigt. Bestäm att du har dessa 2 timmar / 1 timme varje dag runt 20? I en vecka till att börja med?

Känn dig inte misslyckad! Det är så sjukt många fler än vad man tror som inte har en blekaste aning om vad dem ska bli/göra, inte har något jobb och bara känner en ångest from hell för detta!

Och ang killen. Det kommer att gå bort, krävs bara tid. Tänk på honom, för det hjälper inte att säga till sig själv "tänk inte på X" då blir det det enda du tänker på...


Tålamod, som med allt och jag lovar att du kommer vara back on track snart igen!!

stor kram!!!

Skicka en kommentar