Fan fan fan!!!

Det är ju melodifestival ikväll.. Jag och brosan åker ut till P för att se det, M och I kommer också vara där. Det kommer säkert bli jättekul, men alla de tre är tjocka.. :/ De vill alla gå ner i vikt, men varken P eller I fattar att man behöver skippa godis för det. M tror jag kämpa lite mer iaf.. Aja, iaf, de kommer säkert vilja ha chips, godis och snacks! :( Tur att jag har en nyttig bror, så får väl försöka vara bättre än vad han är ikväll. Och känner jag honom rätt så kommer han inte äta något förutom möjligtvis gurkstavar :)

Kanske göra fruktsallad att ta med ut? Har ändå en massa frukt hemma...

5 kommentarer:

Joanna sa...

svar: jag brukar inte ta mellis om hon inte säger till och min syrra vet inte att jag har en äs o går hos scä. därför skulle det se helt knäppt ut om jag bara satt stilla vid matbordet som ett fån. mamma brukar säga typ
"här kan du ta potatis" medans hon ställer fram kastrullen tex.
idag när jag skulle iväg tex fixade hon mellis till mig att ta med. ibland är hon jätte sträng o íbland verkar hon inte bry sig. igår fick jag ta mat sj och då spelade det typ ingen roll att jag tog en bebis port. men idag tex, skulle jag äta lunch hemma sj eftersom hon skulle jobba, då sa hon åt mig hur mkt jag skulle ta - typ "hela burken med köttbullar" osv.
o jag vill inte säga till scä heller för egentligen vet jag inte vad jag sj vill. äta lr inte.
haha jag ska bara klaga och krångla. ger mig aldrig och kan alltid hitta nya fel, trots alla era goda råd ;P

Joanna sa...

ps har din brorsa en äs? hur gammal e han?

Delar sa...

Bara råkade ramla in här och älskar denna blogg. Nu ligger du som daglig läsning. Tack för att du skriver så bra.

Sara sa...

Hej:)
Asså förlåt om det låter lite dumt
Men jag undrar bara läser du min blogg?
Puss<3

Sara sa...

Men vad kul:) då vet jag att du läser den:) och fortsätt läs(a)<3

Skicka en kommentar