Dagen :)

Köpte ju naturdiet smoothie igår, tog en idag till mellanmål. Den var ganska... menlös? Alltså, den var ju god så, men den kändes absolut inte värd 200 kcal! Då kan jag lika gärna göra smoothie själv som blir mer mättande.

Till frukost åt jag havregrynsgröt (för ovanlighetens skull, lol) med jordgubbar och blåbär. Till lunch blev det omelett/äggröra med chorizo. Mamma och pappa hade köpt Willys egna chorizo, en lättare variant med bara 140 kcal/100 gram! Typ hälften av vanliga :) Och till kvällsmat åt jag fattiga riddare! Trodde att det skulle bli asmycket, men de innehåll typ bara 100 kcal/styck o.O

Så 799,1 kcal idag. Får väl räknas som helt okej. Planen var 1000 kcal, så mer än okej kanske. Imorgon är det 1250 som är tänkt.. Men tänkte ju köra med minst 200 kcal mer eller mindre, så över 1000 kcal eller under 600 kcal imorgon.. Landar nog strax över 1000 skulle jag gissa.

Har tränat 30 minuter ben idag och var ute och gick i en timme och 20 minuter. Nästan 2 timmar men det känns inte tillräckligt.. Fast vågen borde visa minus imorgon, så jag får nog vara nöjd ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar