Alli

Woho! Ett receptfritt bantningspiller, som fungerar, kommer att börja säljas på apoteket! Jag gillar Fredrik Paulúns kommentar i Aftonbladet: "Det finns en missbruksrisk för personer med ätstörningar." Jepp, du har rätt, det finns det :D

Än finns det inte på apotekets hemsida, så frågan är vad det kommer kosta... Jag är inte jätterik direkt :( Och jag kollade biverkningarna på FASS, och det lät mindre kul.. Men jag är så sugen på att testa! Och jag äter tillräckligt lite fett enligt vad som står att man skall göra. Hoppas att det inte är jättedyrt.

Idag visade vågen 0,2 kg plus, typ som jag misstänkte. Men det är inte hela världen, det går jag ner snabbt igen. Det viktiga är att trots att vågen visar plus ibland, så visar den oftast neråt och jag går ner i en stadig kurva :)

Jag tänker satsa på 54 kg tills 6 maj. -0,15 kg per dag klarar jag ju. Och även om jag inte klarar det så är inte det heller hela världen, det viktiga är att jag inom en snar framtid kommer väga 54 kg. Och hur det än går, så tänker jag satsa på 50-sträcket tills sommaren är slut. 50 när skolan börjar!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vet inte hur det är i Sverige men i England måste man ha ett BMI på över 25 för att få köpa dem. De är tydligen så starka... Aja kan ju alltid hoppas på det bästa :)

Skicka en kommentar