Chew and spit

Fick med min 340 kalorier in på rummet. 133 hamnade i magen, resten ligger i min lilla plåtburk med plastlock ^^ Det var nötter i den när jag köpte den och när den var tom så var jag nära att slänga den. Men jag sparade den, för jag tänkte att något kan den säkert användas till (jag sparar på massa skit >_<) Och nu har jag upptäckt att den är perfekt för att spotta ut mat i :D

Så maten hamnar nog under 500 kcal idag.. Och en liten bit paj på det.. Så jag hamnar nog runt 1000 kcal. Kunde ju varit värre iaf. Hade jag inte tränat något idag så hade jag nog dött imorgon på vågen, nu får jag nog bara en liten hjärtattack ^^

3 kommentarer:

Jackie sa...

65kg! Egentligen skulle det vara till 25:e april. Men det kanske blir svårt på två veckor.. Efter 10kg nedgång går det ju segt :) Men så snart som möjligt iallafall!

Raspberrysmile sa...

Svar: precis^^ stör mig jättemycket när folk stavar det på annat sätt än te.

K sa...

Hejsan, allt bra med dig? :)
(Jag har en frågestund i bloggen som avslutas ikväll kl. 20.00 , nått du undrar över iståfall är det bara att ställa frågan i bloggen)

Skicka en kommentar