Dagen


Maten gick ganska bra sen, åt en portion havregrynsgröt och det funkade faktiskt utan mjölk när den hade svalnat :P Testade att ha i kanel, men det kändes fel på nåt sätt.. Så skippar nog det i fortsättningen. Jag var lite dum och åt de två sista judebröden som mormor hade bakat, hade jag bara ätit en så hade det varit värt det. Men den andra åt jag bara för att... Men trots att idag har varit helt okej, så är jag ganska rädd för vad vågen visar imorgon.. :(

Har varit ute och kört lite idag, skjutsade ner brosan till gymmet och sen hämtade jag honom. När jag lämnade honom var det värsta rusningstrafiken, har aldrig kört vid den tiden innan... Men det gick faktiskt väldigt bra, blev inte ett dugg stressad av de andra bilarna :) Längtar verkligen tills jag har tagit körkortet!

Tog lite quiz på facebook. "Hur mycket väger du?", tydligen väger jag 200 kg! Haha :P Och jag skulle visst ha gått estet, kanske hade det passat mig bättre än handel? Jag kanske har en liten estetare i mig, men jag har förtryckt min konstnärliga ådra. ^^ Jag är ganska bra på att måla och jag har varit bra på piano, men jag har aldrig haft ett genuint intresse för sånt. Föredrar vetenskap framför konst ^^

Dagens kcalintag: 538

0 kommentarer:

Skicka en kommentar