Lista

Har tråkigt, så snodde en lista som jag sett på flera bloggar. Dock så använder jag inte mitt riktiga namn, vill inte vara så öppen med vem jag är ^^

1. Vad heter du? Furiniel
2. Ett ord på fyra bokstäver? Fisk
3. Flicknamn? Frida
4. Pojknamn? Fredrik
5. Yrke? Fiskare (lol)
6. Färg? Flaggstångsvit (kommer verkligen inte på något bra ^^)
7. Klädesplagg? Folkdräkt
8. Mat? Falukorv
9. Sak i badrummet? Färgglad handduk
10. Plats/stad? Falun
11. En orsak att vara sen? Familjebråk
12. Något man skriker? Fan!
13. Film? Fantomen
14. Något man dricker? Fanta
15. Band? Five for Fighting
16. Djur? Fiskmås
17. Gatunamn? Forsgatan
18. Bil? Fiat
19. Sång? Friendly Ghost med Eels
20. Aktivitet med mer än en deltagare? Familjespel

Hrm.. Svårare än vad det ser ut :S

2 kommentarer:

Raspberrysmile sa...

Svar: Jo, men vår lärare berättade inte just det att muskler väger dubbelt så mycket som fett. Och självklart beror det på HUR lärare berättar allt, osv. Många lärare är dåliga på sånt. Visst stör man sig när lärare försöker berätta om ätstörningar, och allt som kommer ut ur deras munnar är ren skit! gahhh.
kul att läsa dina åsikter och tankar kring ämnet

selena sa...

jojo de e klart. men som att ta ett sista farväl de var väl mest det också. hörde att de var öppen kista. så de var väl lika bra att jag inte gick, hade aldrig klarat det...
kramar

Skicka en kommentar