Hemma igen ^^

Har fortfarande inte kommit ikapp med era bloggar sen jag var hos älsklingen.. *dåligt*Har nästan dåligt samvete över det ^^

Har varit ute hos min faster nu, det var första gången jag var hos henne sen hon flyttade in med sin nya gubbe ^^ Det var skoj att träffa dem, trodde att det skulle bli lite konstigt när det bara var de två, min ena kusin och min familj, för vi brukar typ alltid träffas med farmor nu för tiden. Men det var kul, vi satt och snackade och jag trivdes där ute.

Jag hade flyt också, hon serverade smörgåstårta som jag inte äter, så det blev ingen mat :D Hon undrade om jag ville ha en macka istället men jag sa att jag hade ätit, vilket jag faktiskt hade gjort. Dock så blev det en kaka och en tårtbit.. Och vanlig läsk! Har mest ångest över läsken.. Tårtan och kakan var okej, för jag kom inte över 1000 kcal idag. Men jag har inte tränat något :S Så det blir säkert plus på vågen imorgon, eller så står det still.. Men det får vara okej, ett plus imorgon betyder inte att det kommer vara plus för alltid. Det kommer bara göra mig mer motivierad till att se ett minus!

Dagens kcalintag: 986

2 kommentarer:

Love sa...

Var bor din pojkvän? ;)

L o v e sa...

Okej. För jag tror jag såg dig i B för några år sedan. Nära H du vet. Vid kaffestället? Man reagerar ju när man ser folk från samma håla.. Eller så var det en dubbelgångare.. haha :)

Skicka en kommentar