Fail?


1 stort äpple + 1 passionsfrukt + 1 plommon + 2 kiwi + ½ dl hallon + 1 dl björnbär + kanel= 254 kcal

Det ser ju kanske inte jättegott ut, men det var det. Och det blev väldigt mycket så det blev både lunch och middag typ :)

Det är snart två hela dagar med bara frukt och grönt. Och jag känner att jag håller på att bli galen :P Jag saknar kött. Ägg. Knäckebröd. Havregrynsgröt. Flingor. Jag tror att jag måste äta något annat imorgon, annars kommer jag att hata frukt :S Jag trodde inte att det här skulle vara jobbigt överhuvudtaget, men det är det :(

Det vore inte jättemisslyckat av mig att äta äggvita imorgon va? Det är nog bäst att jag äter det, annars så blir det nog choklad, kex och massa onödigheter. Och det vill jag verkligen inte!

3 kommentarer:

Raspberrysmile sa...

Åh gud! haha det ser helt nasty ut, som inälvor eller något, men jag tror på att det är gott haha :D.

Svar: jaså? va bra då fortsätter jag skriva på mitt sätt då :)

A. sa...

Haha jag tycker att de ser gott ut!

Ne sa...

Nej, det är ju bara 15 kcal per äggvita, det tycker jag allt du kan få äta :)

Fortsätt kämpa <3

Skicka en kommentar