Suck vad jag är dålig

En kompis ringde till mig innan. Vi pratade i 2 timmar och 26 minuter o.O Jag är verkligen inte en telefonmänniska, ringer typ bara om det är något speciellt jag vill. Men han är duktig på att prata på :P Och han har flyttat härifrån, så vi ses typ max en gång om året. Det känns skönt att kunna prata med honom nu som vi gjorde förr. Vi var tillsammans i tre år, jag gjorde slut. Efter det så var han väl inte jätteglad på att prata med mig, det tog ett tag för honom att komma över mig. Men jag gillar hur det är nu, han ringer lite då och då och vill prata. Dock så brukar det inte bli så här länge :P

Men han sköt fram min frukost tills nyss. Det är positivt. Det negativa är att han förstörde min träningsplanering. :( Nu har jag tappat lusten totalt typ :S Så tänker sitta framför tvn, deppa och spotta ut kakorna jag gjorde igår i en kopp :P

Och igår räknar jag som en faildag. 6 glas smoothie, 4 äggvitor, en morot, lite gurka. 500 hopp med hopprepet :( Fan vad värdelös jag känner mig. Det blir alltid så här när jag är hos älsklingen, jag har all tid i världen och all frihet jag kan få. Ändå gör jag ingenting. *suck*

Gårdagens kcalintag: 951 kcal

0 kommentarer:

Skicka en kommentar