Stjärnor

Bara jag som är vaken? Har varit hos P och kollar på film, kom hem för en stund sen. Gick ut och rökte och kollade upp mot himlen. Jag kan inte minnas senaste jag såg så många stjärnor! Det är så otroligt vackert ute, hade det inte varit så kallt så hade jag lagt mig på gräsmattan och legat hur länge som helst och bara kollat på allt det vackra!

Hos P åt jag massa ondskefulla micropopcorn.. Hade jag inte ätit av det och den där jävla pajen så hade jag hamnat på 291 kalorier idag. Måste bli bättre på att ignorera de där ätimpulserna... Jag vet att jag kan om jag vill, så varför äter jag? Men jag kan ju vara glad över att P inte gjorde kladdkakssmet som han tänkte först.. Då hade jag garanterat kommit över 1000 kcal, men jag är ju inte direkt långt ifrån idag.. :( Tur att jag har tränat mer än vanligt :S

Dagens kcalintag: 991

3 kommentarer:

Love sa...

Okej, men det är nog jag ;) Haha! Hur ser du det? Jag har ju med blogspot men tror inte att jag kan se sånt.. Det är ju roligt :)

L o v e sa...

Aha, men jag är för jävla oteknisk för sånt ;) haha! Men hur som helst så bor vi nog nära varandra, ganska kul :)

Ne sa...

Åhh, tack :) Tycker jag också! Känns bra att ha ett mål som jag vet att jag kan uppnå bara jag vill (eftersom jag redan varit där tidigare), känns realistiskt. Har du satt upp något specifikt mål eller du bara kör på?
Ta hand om dig! <3

Skicka en kommentar