Högskola

Det verkar som att det inte blir paj förens imorgon, så idag blir nog mycket bättre än vad jag har trott :D Har legat ute i solen en stund och njutit och jag har inte ätit något mer sedan korven, trots att jag är hungrig. Jag gillar hungern, det känns som att det går åt rätt håll då :)

Idag skickade jag iväg ansökan till högskola, sökte till Malmö, Jönköping, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås och Göteborg ^^ Men det är till Malmö jag verkligen vill, och jag vet att jag kommer in :) Problemet är bara boendebiten, så därför sprider jag ut ansökningarna. Och vissa av skolorna ligger inom pendlingsavstånd i värsta fall.

Ingen som bor i Malmö och vill ha en inneboende? :P Eller någon som vill flytta dit med mig och skapa ett nytt liv? Vi kan ha ett helt tomt kök! *önskedrömmer*

1 kommentarer:

anonym sa...

heh, jo, du har nog rätt om det där med läggning, för vad spelar det för roll..
Jag minns första gången jag blev förälskad i en flicka... hon hade knallrött färgat hår och jag tänkte inte ens på att hon var samma kön som jag ^^.. Det är ju inte det som spelar roll...

Skicka en kommentar