Planer och mål

56,8 kg idag. 0,2 kg minus sen igår. Nu har jag gått ner 1 kg sen tävlingen startade. 1 kg på 11 dagar... Inte bra. Hade jag inte haft de där 3 dagarna med viktuppgång så hade det varit 1 kg på en vecka, och det hade varit godkänt. Nu är det bara dåligt.

Tills nästa söndag borde jag kunna nå 55 kg... Egentligen är mitt mål att nå det om typ en månad men inte fan tänker jag börja slappna av för det! 1,8 kg på 11 dagar. 1,6 hg om dagen. Det klarar jag, det har jag gjort innan! Är jag riktigt duktig nästa vecka så borde jag ju nå 54 kg.. Men jag tänker inte drömma så mycket nu :)

Det jobbigaste nästa vecka blir att jag inte kan väga mig. Jag kommer inte hem igen förens på fredagen men jag kan ju inte väga mig på kvällen, så första vägningen igen blir på lördag morgon. 5 dagar utan att stå på vågen. :( Men jag tänker ta med mig mitt måttband iaf, så ser jag vilket håll det går åt iaf.

3 kommentarer:

illusion sa...

Grattis till kilot! :D
Ska jag uppdatera din vikt i tävlingen?

olivia/cupcake sa...

sv: åh ja riktigt goda erom :D ! härligt med kg:t ! gratis :) ! jobbigt utan våg :O ! jag skulle inte överleva!

A. sa...

Sv: Nej, kanske inte, men jag blir ändå lite nojig ^^ Läste en annan tjejs blogg förut, hon blev upptäckt av sin bästa kompis genom bloggen.

Kram :)

Skicka en kommentar