Morgon ^^

Igår kväll åt jag gröna bönor till middag/kvällsmat, sen åt jag popcorn :S Jag vet inte hur stort misslyckade jag skall kalla det, det är ju ändå från en grönsak men det är väl det mest onyttiga man kan äta från växtriket :P Iaf när det är micropopcorn. Jag fattar inte, man kan göra popcorn så otroligt kalorisnålt, så varför gör man inte det? Det värsta är ändå de som sockrar popcorn. Jag har smakat det, och visst är det gott, men saltade är så mycket godare och kalorisnålare.

Jag har inte ätit än idag. Har typ skuldkänslor över igår. Det blev inte speciellt mycket träning heller. Och här har jag möjligheten att träna hur mycket jag vill. Ändå känns det som att min kropp säger nej. Förhoppningsvis är det för att jag inte har fått i mig något protein och att det blir bättre när jag har fått i mig äggvita.

Det blir äggvita och smoothie till frukost. Upptäckte att älsklingen har en hushållsassistent eller vad det kallas. Det är både med en sån där liten kanna med knivar i och en stor bunke som det är typ rivjärn till och en grejsimojs som snurrar runt.. Är inte så jättehaj på vad såna där konstiga elektriska hushållsapparater heter ^^

Men har bestämt att det inte blir frukost förens jag har hoppat 1000 hopp med hopprepet. Även att kroppen inte vill träna, så vill hjärnan det. Och hjärnan är boss :D

Gårdagens kcalintag: 833

0 kommentarer:

Skicka en kommentar