Siffror

Vid mens är det typ alltid plus 0.5 kg för mig. Men även att man har det i bakhuvudet så är det inte kul att ställa sig på vågen efter sex dagar och den visar bara minus 0.1 kg. Idag var det minus 0.1 kg till. På en vecka har jag gått ner mer än 0.2 kg, det vet jag. Till och med älsklingen känner att jag är benigare, jag mätte mig nu i veckan och jag har blivit smalare. Men jag vill se det på vågen också :S

Mitt mål är 55 kg om 25 dagar. Jag ligger på 55.9 kg nu, så jag behöver inte stressa mig själv, jag kan ta det lite långsammare nu... Men jag vill inte ta det långsamt! Jag vill att min dumma mens inte skall visa sig på vågen, jag vill se låga siffror nu!

Nu tänker jag göra en tårta till P.. Choklad och banan. Tur för mig att brosan har börjat räkna kalorier, så jag erbjöd mig att räkna ut exakt hur mycket det är i tårtan "för hans skull".. Hihi :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar