Smoothie

1000 hopp var nog lite överambitiöst :/ Men det blev iaf 400 hopp innan magen började krampa. Men det skall bli 1000 hopp totalt idag!

Idag såg min mat lite mysigare ut ^^ 1 banan + 2 kiwi + juice från en halv limefrukt + 1 dl blåbär + 20 vindruvor = 271 kcal. Det blev två glas och var jättegott! Det var lite lagom syrligt och jag har lust att göra mer :/ Men är inte riktigt hungrig, är inte mätt heller. Det känns som att min kropp inte känner av hunger- och mättnadskänslor den här vecka... Det känns som att jag skulle kunna äta, äta och äta, bara proppa i mig. Jag skulle nog inte rekomendera detta till någon som hetsäter mycket, för man blir så otroligt frestad.. :(

Nu skall jag slappna av till senaste Gossip Girl <3

1 kommentarer:

tess sa...

gud vad gott det låter. Ska nog göra en smothie ikväll :P!

Skicka en kommentar