Jävla påskmiddag

Ost
2 äggvitor
1 brödskiva
4 köttbullar
2 prinskorvar
3 kex
Lite sallad
Lite vindruvor
3 glas påskmus
1 liten bit paj
=
1210 kalorier
=
TJOCK

Innan vi åkte fick jag i mig de två knäckebröden också, så 1350 kalorier idag. Hell no att jag öppnar munnen igen! Det blir te och cigaretter för mig! Bara för att jag har förstört dagen så innebär det inte att jag får förstöra dagen ännu mer genom att hetsa i mig allt godis som finns spritt i hela huset!

Fan, hade gått 12 dagar utan att ha kommit över 1000 kalorier! Bäst hittills :S Det är inte ens två veckor..

Jag funderar på att följa med älsklingen hem till honom om någon vecka, så att jag kan fasta... Men det lär väl dröja till maj.. Känner inte riktigt för att åka dit heller, vet inte vad jag skulle göra där? Sitta med min thinspobok kanske. Ta en promenad till havet. Ligga i soffan och kolla på tv. Fan att brosan inte får jobba så mycket, vill kunna fasta hemma!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar