Dålig dag

Har ätit både popcorn och kalaspuffar idag.. :( Kalaspuffar är verkligen som att äta luft med socker. Varför är jag så jävla dålig och äter?! Jag hade inte behövt äta alls! Hade jag inte ätit popcornen och kalaspuffarna hade jag varit uppe i 373 kcal..

Jag vet inte vad jag gör om vågen visar plus imorgon.. Det kommer verkligen förstöra min dag isf. Skall övningsköra vid 13:45 på körskolan, ser inte fram emot det.. I vanliga fall så brukar jag tycka att det är jättekul att köra, men vill inte gå ut. Känner mig så jävla ful och äcklig när jag har munsår och är sjuk och jag har inte lust att klä på mig och sminka mig. Jag vill bara ligga i sängen hela dagen och deppa... :( Och mamma är ledig hela dagen imorgon, så jag kommer nog bli tvingad att vara social. Känner inte för det heller. Åh, jag vill inte att det skall bli imorgon!!

Nu tänker jag prata med älsklingen på msn en stund.. Känner att jag behöver bli tröstad :(

Dagens kcalintag: 940

0 kommentarer:

Skicka en kommentar