Tävla eller inte?

Igår och idag har jag suttit med photoshop och gjort lite thinspo bilder.. Lägger nog ut någon imorgon, blev ganska nöjd med några av dem. :)

Nu är älsklingen här, vi har suttit typ hela kvällen och pratat om min ätstörning. Jag har visat honom lite bilder ut min ätstörningsmapp och pratat rent allmänt om vad som är en snygg kropp och sånt. Det känns skönt att han är så stöttande när det gäller det här <3 Tycker om att kunna prata med honom om det.

Orkar inte läsa alla bloggar nu.. Men är sugen på att gå med i tävlingen om vem som förlorar 5 kg snabbast... Men jag lär ju komma sist i så fall :P Vill inte pusha mig själv för mycket, blir nog bara besviken om jag misslyckas i så fall.. Bättre att ta det lugnt och kontrollerat, utan hets och för mycket ångest :)

Dagens kcalintag: 758

2 kommentarer:

alexis sa...

Tack så mkt! Nej, e ju rätt dumt eg att sätta mål man vet ju inte hur man ser ut när man nått målet. spelar ju ingen roll vad man väger om man är nöjd vad man ser i spegeln.

Sara sa...

Det är sjövärnskåren jag har sökt till i sommar :) Tycker intervjun gick rätt bra, fast det visade sig mer vara ett sätt för dem att se så att ingen blev pushade av sina föräldrar/syskon till att söka och inget stort förhör som jag typ trott. xD

Jag är också med i tävlingen och ser det väl inte så superseriöst... heh. Försöker ta det i mitt tempo och äta lite onyttiga saker ibland när jag vet att jag kan kontrollera det. Fast sen händer ju hets rätt ofta xD Huvudsaken är att jag fortsätter se min viktnedgång.
Men fortsätt som du gör med att försöka ta det i ditt tempo så att du själv mår bättre av det. Fast sen kan du ju kanske gå med i tävlingen för lite extra pepp. :)

Kram Sara

Skicka en kommentar