Grått, matplanering och självförtroende

+ 1 hg. Det är bara ett hekto. Bara ett hekto. Bara ett hekto. *andas* Ett hekto är ju ingenting? Fan ta kalaspuffar! Världens onödigaste flingor... Hade jag hållt mig bort från dem igår så hade vågen garanterat visat minus. Idag skall bli sååå mycket bättre!

Har ätit havregrynsgröt till frukost. Till middag blir det biffar och couscous (tror jag), som jag älskar.... Men ju mindre jag äter av det idag, desto mer rester kommer det bli... Och ju mer rester, desto fler dagar som jag kan äta det. Och då blir det ju mer njutning än om jag vräker i mig allt idag? Haha, fan vad smart ^^

Sen resten av dagen blir det nog bara frukt. Hoppas på att vi skall handla idag, så vi har massa frukt hemma. Är sugen på apelsin, åt det igår när jag kollade på Djävulen bär Prada. Verkligen jättegott med kanel på! :)

Idag känns faktiskt inte så hemskt som jag trodde det skulle bli igår. Munsåret irriterar fortfarande men när jag fick på mig lite smink så blev jag faktiskt jävligt het ^^ nästan så att man inte tänker på munsåret. Och jag har på mig ett linne som gjorde att jag såg gravid ut förr, nu ser jag bara smal och sexig ut i det ;) *woho* Idag har jag självförtroende, fan vad skönt det känns! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar