Att såra någon

Igår fick älsklingen veta att jag har gjort något dumt mot honom.. Och hela dagen igår mådde jag så sjukt dåligt, det är inte kul att såra någon man älskar. Jag pendlade mellan "Jag förtjänar inte att äta", "Jag är äcklig så jag tänker hetsa i mig mat och bli tjock", "Jag vill skära upp hela mina armar, min mage och min kropp" och "Jag förtjänar inte honom, jag förtjänar inte livet".

Igår mådde jag typ som innan jag började på medicinen, jag grät typ okontrollerat hur mycket som helst. Det konstiga är att jag verkar må sämre än vad älsklingen gör :S Han tar det här väldigt bra, han älskar mig iaf.. Det känns jättekonstigt, jag förtjänar liksom inte honom. Han är typ det bästa som har hänt mig, varför gör jag saker som kan fucka upp allting då?

Idag mår jag bättre, jag är hemma hos honom. Han har skola hela dagarna så jag sitter ensam här. Ensam med all min frukt. Starten för den gröna veckan nu, blir "normal" mat först på fredag kväll.

Gårdagens kcalintag: 835

1 kommentarer:

Sara sa...

Vädigt starkt av dig att inte hetsa eller skära, vilket jag gjorde i samma siatation en gång. Keep up the good work!

Skicka en kommentar