Yoga

Kollar mailen som besatt... Men inkorgen lyser tom :/

Idag övningskörde jag mamma till Stadium, hon tänkte köpa nya skor för hon skall på jobbgrejsimojsmiddaguppföljningnånting i morgon men när vi väl var där kom dit så kom hon på att hon hade ett par bra skor för det hemma i en garderob ^^ Men jag hittade ett startset för yoga från Nike! Så nu har jag en yogamatta, en stretching-rem, två klossar för yoga-ställningar och en nätbag att ha det i. Kostade 199 kr på rea, kostade 399 innan :D Och man fick med ett litet kort med olika yoga-ställningar på. Så nu har jag ett skönt underlag när jag gör min vanliga träning och jag kan exprimentera med yoga och pilates :)

Sen körde vi till Kvantum och där hittade jag en tidning som heter Topphälsa och man fick med en dvd med fitness yoga av Blossom, så mamma köpte den till mig. Måste ju varit meningen att jag skulle ha den ^^ Har inte sett den tidningen innan, men det är nog för att jag typ aldrig har råd med tidningar så känns bara deprimerande att se vad jag missar :/ Hatar att vara arbetslös och inte ha några pengar :(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar