Sol och för mycket mat

Idag har jag ätit alldeles för mycket.. :/ Åt mackor till frukost, med marmelad och ost. 270 kcal där. Sen satt jag ute och solade och mamma gjorde advokado med äckelröra till hela familjen utom mig, hon tyckte att jag kunde ta en bulle istället. Men jag tänkte att "bullar är ju onyttigt" så jag åt korv med lite bröd, ketchup och rostad lök. 279 kcal där. En bulle innehåller 200 kcal, bra val >_<

Brosan ville ha paj när vi satt ute i solen och spelade frågespel så då tog jag också. 300 kcal. På kvällen åt vi flintastek med pommes och sallad. Jag åt alldeles för mycket pommes... 533 kcal. Så över 1000 kcal idag med. Men på något sätt så känns det bättre att ha två misslyckade dagar på raken, än att ha misslyckad dag - 2 bra - misslyckad igen, och hålla på så. :S

Det blev ingen träning idag heller, låg ute i solen istället och umgicks med familjen. Så det var antagligen värt det. Men jag skulle ha tagit en promenad. Det får bli imorgon istället. Antingen på dagen eller på kvällen/natten när älsklingen har åkt hem. Älskar att vara ute och gå när det är mörkt och tomt ute :)

Och föresten så var det helt underbart att äntligen kunna ha bikini på sig! Längtar tills sommaren när jag är smal och ser bra ut i bikini dock :P Och det kändes ganska bra att jag inte har några röda ärr som familjen kunde se, det är tillräckligt pinsamt att visa upp de vita och rosa...

Tuggade på en godisbit som jag spottade ut i min plåtburk. Fy fan vad illa tuggad korv med bröd luktar XD Måste städa burken, förhoppningsvis får jag möjlighet till det imorgon eller imorgon natt. Vet inte om jag vågar göra det när älsklingen är här. Tror att jag har nämnt det här med chew and spit, men vet inte hur han tar på det riktigt...

Dagen kcalintag: 1382

0 kommentarer:

Skicka en kommentar