Hushållsvåg

Nu släppte nog vattenvikten lite, 55,3 kg idag :)

Min pappa pratade med min morbror igår och berättade att brosan räknar kalorier och tränar. Och att han har klagat på vår hushållsvåg, han vill ha en digital. Senare ringde morbror och sa att han var på Claes Olssons och hade hittat en våg för 200 kronor, så han köpte den :D Så nu har vi en DIGITAL hushållsvåg! Fan vad underbart det känns! Jag har velat ha en i flera år. Det enda dumma med den som jag har upptäckt hittills är att den piper när man startar den :S Och den piper högt, så typ hela huset hör det.. Dumma våg :P

Även att det blev tårta igår så hamnade jag under 1000 kalorier, det känns skönt. Nu har det gått 2 veckor utan att komma över, innan var rekordet 12 dagar. Det vore underbart att lyckas en hel månad, men jag sätter ribban lite lägre och skall klara en vecka till!

Gårdagens kcalintag: 937

0 kommentarer:

Skicka en kommentar