Morgonmål ^^

Min frukost! 20 vindruvor, 1 banan, 1 plommon, 1 passionsfrukt = 200 kcal
Lite mycket kalorier i... Men får se hur länge jag står mig på det.

Nu råkade jag hitta en mapp på datorn, med bilder. Först tänkte jag bara "Jaha, en till porrmapp med bilder", typ. (Vi är väldigt öppna med porr och sånt, så jag blev inte arg. Sen såg jag namnet på mappen: "Får mig att tänka på älskling"
Det är kul när folk tycker att man är lika kändisar! :) Jag dejtade en kille ett tag, som tyckte att jag såg ut som Heidi Klum :P Det tycker inte jag, men jag tar det som en komplimang :)

5 kommentarer:

Love sa...

Vad kul :) Din frukost lät gooood med.. Föresten, nu tror jag att jag har nel iten aning om vem du kan vara ;)

Love sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Love sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Love sa...

Jaaa, det ska jag göra ;)

A. sa...

Åh var gott med fruktsallad...
Det ska jag fira med på fredag!

Skicka en kommentar