Dreams

Tvingar i mig en portion havregrynsgröt nu. Det är så tråkigt att äta, jag orkar inte tugga! Men jag kan inte slänga resten av portionen, för jag är fortfarande hungrig och yr :S Längtar tills jag har ätit upp så jag får gå ut och röka!

Idag körde jag med reglen att jag inte fick läsa bloggarna förens jag hade tränat, det funkar faktiskt väldigt bra. Idag blev det 20 minuter.. Kanske att det blir mer sen, får se.. Och vågen visade minus 1 hg imorse :)

Inatt drömde jag, jag älskar att drömma! Jag och min familj var på ett litet kafé som knappt hade några goda kakor. Men de hade jättemycket hundar. De hade en jättesöt hundvalp som jag kelade med och den naffsade/bet på min hand så jag var helt blodig. Jag älskar små hundvalpar som bits, och katter som bits och rivs :) Sen typ ändrades drömmen, vi var kvar på kaféet som blev mycket större också blev det en maskerad.

Jag var någon typ av prinsessa och det var flera andra från min högstadieskola som var prinsessor (tog massa "vilken disneyprinsessa är du"-quiz igår). och det var en prins där och han var bara intresserad av mig, så alla de andra prinsessorna hatade mig. Men jag var inte så värst intresserad av honom. Sen åt vi, men jag åt bara lite och gömde resten under en servet på tallriken, sen skyndade jag mig in på toaletten för att spola ner allt och spy upp det jag fick i mig. (jag spyr inte IRL)

Inne på toaletten satt det en kille med typ massa dockdelar. Typ några dockhuvuden och sånt, det försökte han spola ner. Så vi satt där tillsammans och försökte spola ner massa saker i toaletten medan de elaka prinsessorna var utanför.

Sen hände det massa annat som jag inte minns lika tydligt, men det var massa hemliga agenter, ailiens och en vampyr som hade mig som sexslav och som kunde skicka konsiga ljusbollar med sina ögon XD och någonstans där vi var hade någon blivit mördad. Och jag tror att någon amerikansk skådespelare var med någonstans i drömmen.

Me <3 dreams

Nu är det dags för cigg i solen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar