Usch

Upptäckte nyss att jag har fått i mig 883 kcal än så länge idag.. 630 av det var frukosten! Åt Start naturell, och det var nog sista gången det hände. Fy fan vad jag vräkte i mig :( Aja, blev en smal middag iaf.

Funderade lite.. De senaste 4 dagarna har jag haft 940, 861, 758 och 714 kcal i intag, i den ordningen. Då vore det väl nästan smart att jag äter upp mig till 1000 kcal idag istället för att ligga kvar på 883? Och imorgon tar jag en smalare dag. Ämnesomsättningen mår ju bra av att man variera sig...

Jag tror att jag skall försöka börja planera mina intag bättre, just nu planerar jag ingenting alls! Och jag skulle ju kunna försöka ge mig på en version av 2468-dieten. Problemet är bara att jag inte vet från dag till dag hur mycket energi jag behöver få i mig utan att må asdåligt. Ibland funkar jag utan att ha ätit något alls, ibland mår jag skit för att jag bara fått i mig 500 kcal. Jag får nog försöka klura ut hur jag skall göra...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar