Dumma morgon

Jag fattar inte. Igår var en asbra dag, ändå så har jag inte gått ner :( Och idag kommer bli en jättedålig dag. Jag har massa ångest, har suttit och gråtit utan att älskling har märkt det. Nu sitter jag här med två knäckebröd med marmelad och ost. 70 kalorier i varje. Jag vill inte äta. Jag vill röka och sen krypa ner i sängen igen, ligga där och gråta tills jag somnar. Jag vill inte baka någon jävla paj idag, jag vill inte till mormor, jag vill inte finnas idag! Jag vill skära mig och hetsa massa godis som jag sen spyr upp. Vill bränna mig med en cigarett. Vill förstöra mig själv...

Och innan försökte brosan få mig att smaka kesella! Han vet att jag inte äter sån skit! "Hur vet du att du inte tycker om det, har du smakat?" Nej, jag vet att det är äckligt, för jag äter inte sånt!!! Sen kommer han in igen, "Nu smakar det som yoghurt, smaka". Nej, jag tänker inte smaka någon äcklig jävla färskost som smakar som en äcklig jävla yoghurt!

Det finns nog inget jag hatar mer än folk som försöker få mig att äta saker som jag vet att jag inte äter! "Du måste smaka", nej det måste jag inte alls, för jag vet att jag inte gillar det! Jag känner väl för fan mig själv bättre än vad de gör?! Jag skiter i att de tycker att det är jättegott och att de tycker att jag är jättelöjlig, jag äter ändå inte skiten!

Suck.. Nu skall jag försöka gnaga i mig ett knäckebröd iaf.... Sen cigarett, känner att jag behöver det. Och nej, jag kommer inte skada mig själv.. Orkar inte det :S

Gårdagens kcalintag: 468

0 kommentarer:

Skicka en kommentar