Promenad och yoga

1 timmes promenad, 5 km. Om jag tar 62 cm långa steg som jag mätte upp igår så borde stegräknaren visa drygt 8000 steg, men den visar bara 5000. :S Och det kan inte stämma, för jag tar ju inte en meter långa steg. Dumma pedometer >_< style="font-weight: bold;"> bränt typ 200 kalorier.

Efter det blev det 1 timmes fitness yoga, drygt 200 kalorier där med :) Det var faktiskt ganska kul med yoga, speciellt när hon sa att hon skulle visa en avancerad variant av övningarna som hon visade först, och jag klarade att göra dem :) Några tyckte jag tom var enkla! :S

Fast några övningar gjorde mig riktigt skakig, typ som att ligga helt rakt på rygg och sträcka upp ett ben 90 grader i luften och den andra benet skall ligga kvar i marken. Shit vad mina ben skakade av det! Men jag skall klara att göra hela passet på dvdn utan problem! Jag skall bli vig, smidig och få ett bättre balanssinne. Visst att jag nog är lite mer rörlig än genomsnittet, men det duger inte!

Åh vad peppad jag är på att träna ännu mer nu! :D

1 kommentarer:

love sa...

Du, av någon helkonstig anledning så känns det som att vi bor nära varandra. Haha, strange. Det känns så när jag kollar runt i din blogg.. hihi. kanske bara inbillar mig :)

Skicka en kommentar