Gårdagen :)

Jag blev gladare igår ^^ Jag, älsklingen och brosan umgicks med S och IS en stund, satt ute i solen och rökte. Det var helt underbart. S skulle jobba på kvällen, som ordningsvakt på en vägkrog. Och IS ville att vi skulle dit och hålla henne sällskap för att hon inte känner så många här. Så vi bestämde att vi skulle träffa P och kompani när han kom förbi oss, följa med en stund till förfesten och sen dra iväg till S och IS :)

Det var kul att träffa P, MF och I. P blev glad för presenterna och vi hade ganska skoj på förfesten, trots att vi var nyktra. Sen dumpade vi dem i stan utan att berätta att vi skulle till den andra krogen ^^

När vi kom ut dit så var M kvar där <3 Trodde att hon skulle ha hunnit hem innan vi kom dit och det kändes så skönt att få se henne igen! Har saknat henne något grymt mycket! M, IS och jag dansade och hade jätteskoj! Jag drack en cider, brosan och älsklingen var nyktra och de hade nog inte så kul som jag hade... :/

Vid typ halvt tolv var vi tvungna att sticka, M och IS blev jätteledsna och försökte tvinga mig att stanna kvar :D Jag tror aldrig att någon har velat ha mig där som de ville ha mig där igår... Det kändes underbart att de faktiskt brydde sig om jag gick eller stannade! Så som jag kände då vet jag inte om jag har känt förr.. <3 Jag och M lovade varandra (igen) att vi skulle hålla kontakten och jag sa till M och IS att vi skulle försöka dra ihop en fest snart <3

Gårdagens kcalintag: 900

0 kommentarer:

Skicka en kommentar