Me <3 brosan

59,4
59,2
59,3
59,4
58,7
57,9
58
58
57,8
57,8
57,6

Så här har min vikt sett ut de senaste dagarna. Ändå så känns det som att jag står helt stilla. Det känns som att jag har fastnat här och aldrig kommer gå ner mer :( 1,1 kg på en vecka.. Veckan innan bara 0,7 kg. Men det går ju neråt, varför kan jag inte inse det? Jag vill bli smal nu! Men jag vet att det inte kommer hända, det tar ett tag. Och det tickar neråt.. Haha, det känns som att vågen har visat 57,x i en evighet :P Fan vad min hjärna är knäpp, kan den inte bara inse att det går bra för mig?

Mamma var och handlade i morse. När hon kom hem började brosan packa upp all mat och la all "onyttig och onödig" mat vid sidan om för att visa att hon inte skulle köpa sånt mer. Han la choklad, korv, frysrätter och både ljust och mörkt bröd där. "Knäckebröd är nyttigare". Haha vad skönt att jag har honom. Jag hatar verkligen korv, det är så gott och smidigt att göra och så totalt jävla kaloriäckligt! :P Och fyllt med dåliga fetter.

Och slutar vi köpa ljust bröd så är det underbart. Hela morgonen tänkte jag att jag skulle äta havregrynsgröt, men så fort att jag såg att mamma hade köpt källarfranska så blev det en sån med chokladpålägg.... Det blev iaf inte så många mer kalorier, men det är så stor risk att jag börjar överäta det.. Källarfranska och choklad är så syndigt gott! :(

Gårdagens kcalintag: 943

0 kommentarer:

Skicka en kommentar