Piercing

Det blev 10 minuter träning i morse :S Bättre än inget iaf... Och vågen visade -0,1 kg. Det blev ingen frukost heller :) Jag och brosan åt pasta och falukorv till lunch, typ 250 kcal, så det blir nog ingen mer mat förens det är dags för kvällsmat! :D

Brosan fick ett samtal av tatueraren innan. "Du, det gäller tyvärr inte din tatuering.. Det är så att jag har massa jävla problem med butikstvn." Så vi åkte ner och hjälpte honom, det var strul med dvd-spelaren. Så tatueraren blev 800 kronor fattigare på en ny spelare, nu hade han bara någon skitspelare från ÖB :P Det var skoj att komma ut lite, var där nere i nästan en och en halv timme.. Jag gillar att hänga där, alla som är där är verkligen sjyssta. Och man skall vara snäll mot sin tatuerare, kan ju kanske ge lite fördelar ^^ Han kommer nog lägga ner lite mer tid på brosans nästa tatuering nu :)

Och nu fick jag möjlighet att fråga lite om piercingar också. Innan har de haft en piercare som har kommit ner lite då och då, men nu verkar det som att de skall få dit någon på heltid. Så jag pratade lite med en piercarlärling, men hon visste inte riktigt hur det skulle blir. Men den andra tatueraren som är där trodde att de skulle ta 300 kr för öronsnibb och 500 kr för alla andra piercingar (förutom genitala som kostar 700). Så jag vet inte om jag kommer pierca mig där. Kanske om de har billigare priser om lärlingen gör det.

En kompis till brosan kom förbi för en stund sen och hade två nya piecingar, tunga och ögonbryn. De kostade 750 kronor totalt på House of Pain i Jönköping. Så kanske skall ta det där uppe om man sticker dit någon gång snart. Är inte så långt och det lär ju bli billigare.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar