Good night

Idag har jag fyllt i tatueringen :) Var bara lite småställen som behövdes touchas upp, så det tog bara 5 minuter. Ändå så var jag i studion i två timmar, blir alltid så när man kommer ner dit :P

Sen förra torsdagen har mitt kcalintag sett ut så här: 820, 468, 1350, 1382, 933, 783, 991, 750. 2468-dieten för tjockisar :D Om man bortser från de två asdåliga dagarna så är jag ganska nöjd, jag vill variera maten ganska mycket så att min ämnesomsättning inte lägger av. Fast jag vill ha lite mindre intag fler dagar, hatar att jag inte är ensam hemma på dagarna så att jag kan välja helt själv hur jag skall äta.

Jag har nästan lust att köra lite yoga, men det blir nog att lägga sig i sängen med Topphälsa. Kan inte säga att jag gillar tidningen direkt. Trodde att det skulle vara mer träning och sånt, inte spa-tips, vårens sminknyheter och att det är blomiga kläder som gäller nu.. Aja, fick iaf yoga-dvdn. Och jag såg att det fanns lite recept i tidningen också, det kanske är något att ha, får se ^^

Fundering: Varför ställer man in på sin blogg så att andra inte kan ladda ner bilderna man har på den? :(

Dagens kcalintag: 750

3 kommentarer:

C sa...

men det är alltid kul när man får en kommentar! :D BRA att du är nöjd med dina dagar, det känns som bäst när man själv kan vara nöjd :) eller i alla fall någorlunda! krampårej

Fanny sa...

Ja eller hur :) Jag har också den topphälsa och jag tycker inte heller att den är så bra faktiskt. Men det finns en tidning som heter iForm om du inte har sett den. Där finns mer träningstips och sånt =) Take Care <3

Raspberrysmile sa...

Svar: haha jag är sjukt dålig på matte :( menjag har en kompis som hjälper mig redan ;)

Skicka en kommentar