OMG OMG!!!!

I början av februari var jag på en liten spelning. Min vän L var där och hans sambo M, det var hemma hos dem jag firade nyår. Jag och L har känt varandra i typ 5 år och han blev tillsammans med M i somras. Jag och M hade inte pratat speciellt mycket med varandra, för vi är båda ganska blyga...

Iaf, på spelningen så försvann M ett tag och ingen visste vart hon hade tagit vägen. Jag letade en massa tills jag hittade henne inne på toaletten, gråtandes. Jag höll om henne och ville hjälpa... Det är i den situationen som jag är van vid att folk typ torkar tårarna och säger typ "Jag mår bra nu" och inte vill ha hjälp, inte vill prata. Men inte hon. Hon öppnade sig. Vi gick bort till hennes hotellrum och satt och pratade.

Hon sa att L hade berättat att jag typ mår dåligt och sånt, men vad skulle hon göra liksom. "Hej Furiniel, jag mår också dåligt, skall vi bli bästisar?" Det är ju ganska svårt att öppna sig eller hur man skall säga.. Men den här kvällen så vågade vi prata med varandra! Vi kom fram till att vi var ganska lika, typ alltid varit deprimerade utan och veta varför.. Och att allt känns hopplöst. Vi lovade varandra att vi skulle försöka träffas och smsa med varandra. Att vi inte skulle låta det rinna ut i sanden...

Vi träffades på stan och gick och fikade, jag trivdes verkligen i hennes sällskap.. Visst, det blev den där pinsamma tystnaden ibland, men det kändes okej ändå. Efter det har vi låtit det rinna ut i sanden... Jag har inte vågat sms, inte vetat vad jag skall skriva. Jag antar att hon har känt likadant. Alltså, jag fattar inte varför jag inte har skrivit? För hon är helt underbar, hon är den där perfekta kompisen som jag alltid har drömt om! Fan, när jag tänker på henne så är det nästan som när man tänker på någon man är förälskad i. Jag vill vara med henne, våga hitta på saker och ha någon nära som man kan prata med. Ha någon som man kan kalla sin bästis... Fan, jag sitter här och gråter när jag tänker på det... :/

Iaf, idag hittade jag henne på ett äs-forum! OMG! Hon har iofs inte varit inloggad på 5 månader, men hon har en äs! Det hade jag ingen aning om.. Hon vet antagligen inte om min äs.. Eller jag vet att mitt x berättade för L att jag hade problem med maten, men jag vet inte om L har berättat för M. Men alltså... OMG!

(Okej, det kanske kommer låta jättefel, en äs är inte kul att ha...) men jag har alltid velat ha en äs-kompis nära mig, kunna prata om äs-grejer IRL... Och nu visar det sig att hon som jag hittills har sett som typ den perfekta drömkompisen, är ännu mer drömkompis än vad jag trodde... Gaaah!! Undra om det finns en gud som har sänt henne till mig? Hon är liksom allt jag drömt om typ! Och hon är assnygg också! Och smal! Och hon är nästan samma mål-BMI som mig, enligt äs-forumet.. Och hon är underbar! Och nu måste det nästan låta som att jag är kär? ;)

Åh, hon är min drömkompis och jag vågar inte smsa... :( Fan vad värdelös jag är :(

Förlåt att det blev så långt....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar