Svar till Anonym

Jag försöker att alltid hamna under 1000 kalorier i matintag, men jag mår bäst psykiskt om jag hamnar under 500. Under de senaste två månaderna har jag i genomsnitt ätit 948 kalorier om dagen. Räknar man bara de bra dagarna under 1000 så hamnar jag i genomsnitt på 754 kalorier, som känns som en mer okej siffra även om 948 inte är totalkatastrof...

För tre veckor sen var jag förkyld och det har verkligen förstört min träning. (Kollar i min träningsdagbok och bli avundsjuk på mig själv att jag var så aktiv jämfört med nu.) Innan dess så försökte jag att göra någon slags träning varje dag, även om det bara blev 100 crunches på hela dagen. I genomsnitt så var det nog en halvtimme träning varje dag. Varierar mig mellan "vanliga hemmaövningar" med och utan hantlar, gummiband, promenad och "dans/aerobic ". Och nu har jag som sagt lagt till yogan.

Föresten så låter det spännande att bo utomlands ^^

4 kommentarer:

Love sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
love sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Love sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Tackar tackar :) Jo, jag ska bara hem en sväng till sverige i nån månad. Lite jobbigt när man försöker tappa vikt när man bor som jag gör, delar rum med en annan tjej och vi är fem andra i lägenheten. Men visst är det kul! Jag ska starta en blogg snart, när jag kommer hem till Sverige, så får du reda på mer vem jag är :) Lovar att hålla dig uppdaterad ;) Tack för en bra blogg btw!

Skicka en kommentar