Känner mig dålig

Jag känner mig inte bra idag.. Har ätit för mycket, även om det är inom gränsen för okej.. Och jag har inte tränat någonting! Det är nästan så att jag vill börja yoga nu men då kommer jag somna på golvet :S Vill inte se plus på vågen imorgon, vill ha blivit ännu mindre! Jag känner mig tjock och äcklig, men jag vet att jag inte är det. Försöker att inte lyssna på de negativa tankarna. Försöker att tänka på nästa vecka, fylld med frukt, bär och grönsakar. Och massa yoga. Tänker nog försöka göra iaf två timmar yoga varje dag.

Igår rotade jag föresten igenom lite kläder som jag har i en låda under sängen, typ kläder som är lite för små, sitter konstigt eller inte får vara i min vanliga garderob för att jag använder de för sällan. Hittade ett par jeans som jag nog inte har använt på typ ett år, nu sitter de typ helt perfekt! :D Har ett annat par jeans som jag aldrig har kunnat knäppa, som jag fick av en kompis. Jag har lite som mål att kunna komma i dem. De är storlek 25 tror jag, vet inte vad det motsvarar i vanliga storlekar. Det är inte stort iaf. Och jag är väldigt päronformad och har väldigt breda höften, så frågan är om jag någonsin kommer få på mig dem?

Dagens kcalintag: 990

2 kommentarer:

Joanna sa...

svar: men det är ju jätte stora framsteg! gud vad bra :D grattis tjejen! förstår att du är rädd att falla tillbaka, men visst går du på behandling nu? och ska fortsätta äta medicin ett tag?
när du slutar med dem sakerna är när du inte längre behöver dem. och då kmr du heller inte behöva oroa dig :)
kramar!

Sara sa...

Vad skoj med jeansen som sitter perfekt, blir jämt så sjukt glad när jag själv märker sånt på mig och därför känns det bra när andra också blir det. Dåliga dagar har vi alla, men du var ju inom gränsen för okej så haka inte upp dig alltför mycket på det. Ha en bra helg, kram :)

Skicka en kommentar