Mina mått! ^^

Har gjort en fin liten bild av var jag mäter mig någonstans, bara för att :P

Och här är mina mått (klicka för större):
Så jag kan ju lugnt säga att jag har blivit mindre! Men månad ett var mycket bättre än månad två, nu skall jag se till att denna månaden blir den bästa!

Jag använder den här sidan för att räkna ut kroppsfettet, men det är ju inte exakt direkt :P Men det ger ju en fingervisning. Midja/stuss-kvoten är som det ser ut, midjans mått delat med stussens mått, under 0,8 skall en kvinna ha för att vara hälsosam.

Jag vill verkligen få bort min gravidmage! Och jag skojar inte, jag ser typ gravid ut :P Inte direkt höggravid, men jag svankar så förbannat mycket med ryggen, så underdelen av magen sticker ut som det gör på kvinnor som inte är så jättelångt gångna... :(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar